Achter dit boek zit
geen grote uitgever met dito marketingapparaat. Wij moeten het hebben
van mond-tot- mondreclame. Alle kleine promotie-acties zijn daarom
welkom.
Een
objectieve lezersreactie is altijd nuttig. Reageer via het reactieformulier op deze website of per mail.
Reacties op internet kunnen ook effect hebben. Bijvoorbeeld bij de boekensalon en watleesjijnu (evt eerst nog even registreren), of bij de online boekverkopers zoals bol.com.
Als
u actief bent op de sociale media, dan heeft een enkel berichtje met
een aanbeveling een groot bereik.
Weet u een tijdschrift, nieuwsbrief of ander periodiek waar een bespreking van het boek in zou passen, laat dat dan even weten. Het doorgeven van de link naar deze website (www.b2gh.nl in het kort) naar vrienden of bekenden die
vergelijkbare interesses hebben, per mail of anderszins, is natuurlijk
een goed idee.
Misschien weet u een organisatie of bijeenkomst waar men prijs zou stellen op een presentatie of kleine lezing.
Breng het boek eventueel onder de aandacht van organisaties die actief
zijn op het gebied van de ontwikkelingshulp in Nieuw-Guinea of
Tanzania. Als die reclame maken en lezers werven kunnen zij rekenen op
45% van de aanschafprijs.
Terug
|